Rajoitettu erä: Ford-henkilöautoja 0 % korolla! Osta nyt!

26.11.2020

J. Rinta-Joupin Black Friday -ale tuo noin 40 % kaikista autoistaan alennukseen, tehden siitä yhden autoalan suurimmista tarjouskampanjoista Suomessa. Autoliikkeen Black Friday -kampanjan aikana on mahdollisuus säästää uuden tai käytetyn auton ostossa parhaimmillaan useita tuhansia euroja alennettujen hintojen ja korkotarjousten muodossa. Kiinnostusta Black Friday -kampanjalle myös autoalalla löytyy, sillä viime viikolla aloitettu kampanja keräsi yli 22 000 kiinnostunutta asiakasta, Jarmo Rinta-Jouppi Oy:n tuoreet verkkosivutilastot kertovat. Tilastot ovat kerätty ajalta 16.–23. marraskuuta 2020.

J. Rinta-Jouppi panostaa Black Fridayhin

”Black Friday on kasvanut yhdeksi maailman suosituimmista kaupallisista tapahtumista. Autokauppa alana ei ole tunnettu yhtä voimakkaasta osallistumisesta maailman suurimpaan ostostapahtumaan, kuin moni muu kaupan ala. Päätimme kuitenkin kokeilla rohkeasti ja repäistä lähtemällä tapahtumaan mukaan yhdellä suurimmista tarjouskampanjoistamme ikinä. Laitoimme jo viime viikosta alkaen laajemman kampanjan käyntiin varastomme ajoneuvoista ja tällä viikolla kasvatimme tarjontaa erikoistarjouksilla. Olemmekin lähteneet Black Fridayhin mukaan asiakasta ajatellen ja haluamme täten tehdä auton hankinnan mahdolliseksi yhä useammalle. Samalla haluamme luonnollisesti vauhdittaa autokaupassa hieman hiljaisemmaksi miellettyä vuodenaikaa tarjoamalla asiakkaille konkreettisia etuja, kun ostopäätös tehdään nyt. Näillä eduilla meidän tavoitteemme on rikkoa viime vuoden marraskuun myyntimäärät kirkkaasti” J. Rinta-Joupin myyntijohtaja Markku Ala-Hakuni kertoo.

Näitä tarjouksia kannattaa etsiä Black Fridayna

”Tarjouksia löytyy sekä uusista, että vaihtoautoista, autohuollosta, vakuutuksista, sekä autorahoituksesta. Autojen hintoja on alennettu sadoista euroista tuhansiin euroihin, jonka lisäksi moneen jo valmiiksi edulliseen autoon on liitetty todella edullinen rahoitustarjous. Uusia autoja koskeva rahoitustarjous on varmasti markkinoiden edullisin. Olemme lisänneet myös asiakkaita erityisesti kiinnostavan J. yksityisleasing tuotteen tarjontaa. Yksityisleasing on saatavilla myös käytettyihin autoihin, joka on vielä varsin poikkeavaa alalla. Matkailuajoneuvotoiminnoissa Black Friday -tarjoukset ovat ennakkovaraajan etuja, eli ostamalla nyt voit säästää, vaikka saat tuotteen sopimuksen mukaan käyttöösi vasta myöhemmin. Kaikki julkaistut tarjoukset ovat voimassa luonnollisesti varsinaisena Black Fridayna, mutta moni niistä jatkuu aina 30.11 vietettävään Cyber Mondayhin saakka” Ala-Hakuni jatkaa.

Markku Ala-Hakuni, J. Rinta-Jouppi Oy, myyntijohtaja, puh. +358 40 736 6800

Vaihtoautot: myynnissä olevat käytetyt henkilöautot